דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסחר בחוזים עתידיים 

מאת    [ 21/12/2010 ]

מילים במאמר: 347   [ נצפה 2685 פעמים ]

חוזים עתידיים הם חוזים על מטבעות, מדדי המניות בשוק, או סחורות.  חוזים אלה מנסה לחזות את הערך של ניירות ערך אלה במועד כלשהו בעתיד.  כאשר מתמודדים עם סחורות, חוזים עתידיים על המסחר הוא התחייבות למסור או לקבל כמות מסוימת של סחורה בזמן שצוין ,מחיר זה נקבע על ידי השווקים העתידיים .  כאשר אתה מוכר חוזה עתידי, זה אומר שיש לך מחויבות לספק את הסחורה עד לתאריך מסוים ולהפך, כאשר קונים מוצר יש לך הסכם לקנות את הסחורה במחיר מסוים בתאריך מסוים. 
החוזים העתידיים עלולים להיסגר לפני מועד המסירה.  מטרת השווקים העתידיים בכלל היא לספק אמצעי שימושי ויעיל לניהול סיכונים מחיר הקניה של החוזים העתידיים נעשית באמצעות ברוקרים הנחה ו-שירותי ברוקרים מלא. תפקידם של הבורוקירם הינו המשקיעים לקבל מחיר מיצרנים במטרה  למקסם רווח.

 כאשר סוחרים במסוג חוזים עתידיים בלבד יש להפקיד חמישה עד עשרה אחוזים, ושאר החוזה יכול להיות קנה על השוליים.  בנוסף, קל מאוד לאבד את ההשקעה המקורית שלך בשוק תנודתי והוא הציע אפוא כי הסחר מקצוע רק בשווקים עתידיים.  המשקיעים גם חייבים להיות מודעים להשלכות המס בשל כמות גבוהה של מינוף אשר יכולה ליצור רווחי הון עצומים והפסדים.

 יתרונות המסחר בחוזים עתידיים על עסקאות עם הרעיון של הגנה .  המטרה היא להשיג גידור המושלם בעת מסחר בחוזים עתידיים.  בעיקרון, אתה יכול לבחור למכור את הסחורה שלך במחיר השוק הנוכחי או שאתה יכול "לנעול" מחיר עבור הסחורות שלך להימכר במחיר מסוים במועד מסוים בעתיד.  זה שימושי עבור החקלאים, אשר חייבים לנחש למה הסחורות שלהם יעלה במועד מסוים בעתיד.  (חקלאים רבים צריכים לחכות עד הקציר כיוון שהם לא יודעים בוודאות, כי מחיר השוק הנוכחי יחזיק).  ואז הם יוכלו למכור את החוזה העתידי על מנת להבטיח כי הם יקבלו את המחירים של היום בתאריך עתידי. 
יתרונות נוספים למסחר בחוזים עתידיים מקוונים כוללים את העובדה כי השווקים העתידיים הם פעילים מאוד, כך שתוכל לחסל חוזים די בקלות.  בעיקרון,  חוזים עתידיים מאוד שימושיים כדי לצמצם כל סיכון הון בלתי רצוי.

 חוזים עתידיים הם דרך מצוינת להשקיע את הכסף אולם אין לא קל.  אבל אם לומדים  ומתמקצעים בכל הנושא, אז אין סיבה שזה לא יכול להיות דרך מצוינת להשקיע בשבילך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב